Ads 468x60px


------------------------------------------ Ροή δημοσιεύσεων

14/2/20

Ελεονώρα Ζουγανέλη: “Δε συμφωνώ με αυτό που έκανε ο πατέρας μου” - βίντεο

Αποστασιοποίηση...

Κοινοποιήστε το στα social media


Πήρε και η ίδια θέση για την κόντρα του Γιάννη Ζουγανέλη με τον Ποσειδώνα Γιαννόπουλο

Η Ελεονώρα Ζουγανέλη ήταν καλεσμένη του Νίκου Μουτσινά και μίλησαν για πολλά.

Αρχικά ο Νίκος εξέφρασε την έκπληξή του για το γεγονός ότι το Εθνικό Θέατρο την έκοψε στις εξετάσεις στο τραγούδι.

“Αυτό σημαίνει ότι τελικά ίσως να είμαι καλή ηθοποιός” είπε η Ελεονώρα .

“Οι γονείς μου γενικώς με αφήνουν στη ζωή μου να κάνω επιλογές καθαρά προσωπικές και να απολαμβάνω και τα καλά και τα μη καλά. Είναι ακόμα πιο αυστηροί στο επαγγελματικό κομμάτι. Με τα χρόνια θα ήθελα να αποστασιοποιηθούμε ακόμα πιο πολύ. Η διαδρομή κάθε ανθρώπου είναι πολύ προσωπική και πολύ μοναδική οπότε ο καθένας καλό είναι να υπεύθυνος μόνο αυτός για αυτά που κάνει και δεν κάνει”, είπε.

Μίλησε όμως και για τα όσα είπε ο πατέρας της Γιάννης Ζουγανέλης για να την υπερασπιστεί απέναντι στον Ποσειδώνα Γιαννόπουλο.

“Τι κουμπί του πατήθηκε;” ρώτησε ο Νίκος Μουτσινάς.

“Δεν ξέρω, παρόλα αυτά αν θες να σου πω τη γνώμη μου δεν συμφωνώ με αυτό που έκανε ο πατέρας μου ούτως ή άλλως. Δε σημαίνει ότι επειδή είναι πατέρας μου ό,τι κάνει είναι σωστό”.

“Είναι μπαμπάς μου, κάνει ό,τι θέλει, δεν είμαι πάντα σύμφωνη σε ό,τι κάνει όπως δεν είναι και αυτός σύμφωνος σε ό,τι κάνω” ξεκαθάρισε.


Δείτε online όλα τα Ελληνικά κανάλια πατώντας την εικόνα