Μπλεγμένος σε μια εφιαλτική περιπέτεια
Κοινοποιήστε το στα social media
Μια ταινία του Κάρολου Ζωναρά.
Στην προσπάθειά του να εξιχνιάσει τα αίτια της αυτοκτονίας ενός συναδέλφου του, ο υπαστυνόμος Αριστείδης Κορμάς θα βρεθεί μπλεγμένος σε μια εφιαλτική περιπέτεια, όπου οργανωμένο έγκλημα και αστυνομία αποτελούν τις δυο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Σενάριο & Σκηνοθεσία: Κάρολος Ζωναράς (σε συνεργασία στους διαλόγους με τον Γιώργο Γιαννόπουλο και τον Δημήτρη Φραγκιόγλου) | Διεύθυνση Φωτογραφίας: Διονύσης Ευθυμιόπουλος | Οπερατέρ: Θοδωρής Μιχόπουλος | Σκηνικά & Κοστούμια: Κατερίνα Ζουράρη | Μακιγιάζ & Κομμώσεις: Michèle Ivanoff | Μοντάζ: Ελένη Τόγια | Ηχοληψία Πρόζας: Αδριανός Παπαμάρκου | Μουσική: Αλέξανδρος Χρηστάρας & Μιχάλης Νιβολιανίτης | Σχεδιασμός Ήχου & Μιξάζ: DNA Lab | Παραγωγός: Veronique Leclerc | Εκτέλεση Παραγωγής: Λευτέρης Δανίκας Ηθοποιοί | Μελέτης Γεωργιάδης - με τη φωνή του Δημήτρη Μαύρου | Katia O’Wallis - με τη φωνή της Βίβιαν Κοντομάρη, ως Λώρη και τη δική της φωνή ως Μισέλ | Γρηγόρης Γαλάτης - με τη φωνή του Παύλου Ευαγγελόπουλου | Ευγενία Αποστόλου - με τη φωνή της Βιβής Κόκα | Αλεξ Σπυρόπουλος - με τη φωνή του Αλέξη Σταυράκη | Δημήτρης Λιόλιος - με τη φωνή του Δημήτρη Καραβιώτη | Δημήτρης Βαμβόλης - με τη φωνή του Μελέτη Γεωργιάδη | Γιάννης Κριθαράς - με τη φωνή του Δημήτρη Καραβιώτη | Αννα Στάτσκαγια - με τη δική της φωνή | Βασίλης Μιχαλόπουλος - με τη φωνή του Νίκου Ορφανού | Κρις Ραντάνοφ - με τη φωνή του Δημήτρη Καραβιώτη | Λεωνίδας Σούλης - με τη φωνή του ∆ημήτρη Καραβιώτη και ο Σπύρος Μπιμπίλας σε βουβό ρόλο.
Σημείωμα του σκηνοθέτη …για τον ιδιόμορφο τρόπο κατασκευής της ταινίας… Ολοι οι διάλογοι στο έργο ηχογραφήθηκαν προκαταβολικά. Μέχρι να ξεκινήσουν τα γυρίσματα είχε ήδη φτιαχτεί κάτι σαν ραδιοφωνικό δράμα. Οι ηθοποιοί που υποδύθηκαν τους ρόλους αυτό που ουσιαστικά έπρεπε να κάνουν ήταν να παίξουν τα λόγια σε “playback”. Η επιλογή αυτή του προ-ηχογραφημένου λόγου, εκτός του ότι απετέλεσε ένα εξαιρετικό βοήθημα ώστε να μειωθεί δραστικά ο χρόνος των γυρισμάτων -όλα έγιναν μέσα σε 20 μέρες-, έδωσε τη δυνατότητα να συμπεριληφθούν στο καστ και ερασιτέχνες ηθοποιοί. Αυτό το πείραμα εδραίωσε την πεποίθησή μου ότι ψυχή της υποκριτικής είναι ο λόγος, η φωνή. Μπορεί να ακούγεται περίεργα και σίγουρα θα ήταν μεγάλο λάθος να παραγνωρίσει κανείς την κινησιολογία του σώματος ή την εκφραστική του προσώπου, όμως το άκουσμα της φωνής χωρίς αμφιβολία έρχεται πρώτο, είναι αυτό που σε αγγίζει. Η εικόνα ακολουθεί. Το «Μπιγκ Χιτ», είναι, θα έλεγα, μια εφαρμογή αυτού του «Δόγματος», ότι πρώτα ακούμε και μετά βλέπουμε. Κάρολος Ζωναράς
Δείτε την ταινία που δημοσίευσε το youtube