Ads 468x60px


------------------------------------------ Ροή δημοσιεύσεων

5/5/20

Ο Νικολόπουλος στον Χατζηνικολάου: Όλη η συνέντευξη - Οι βρισιές του Καζαντζίδη και η μεταμέλεια

Μεταξύ άλλων, είπε για την κόντρα του με τον αείμνηστο Στέλιο Καζαντζίδη

Κοινοποιήστε το στα social media


 Αργά το βράδυ της Δευτέρας ο Νίκος Χατζηνικολάου υποδέχθηκε στο «Ενώπιος Ενωπίω» τον Χρήστο Νικολόπουλο, σε μία μοναδική εξομολόγηση.

Ο καταξιωμένος συνθέτης μίλησε για τη ζωή του, τη λαμπρή πορεία του και τα τραγούδια του, που ερμήνευσαν οι πιο σπουδαίες φωνές. Μεταξύ άλλων, είπε για την κόντρα του με τον αείμνηστο Στέλιο Καζαντζίδη:

«Ο Καζαντζίδης ήταν θρύλος. Εγώ αγαπούσα υπερβολικά τον πατέρα μου. Ο Καζαντζίδης ήταν μια ιδιόμορφη περίπτωση. Είχε τις καλές του στιγμές και στην παρέα ήταν πάρα πολύ καλός, με χιούμορ... Ωστόσο, είχε και κάποια προβλήματα ψυχολογικά, κάποιες ανθρωποφοβίες, κάποιες έντονες υποψίες για πάρα πολλούς ανθρώπους και κάποιες φορές και εναντίον μου. Δηλαδή υποψίες ότι είμαι άνθρωπος του Μάτσα, τότε που είχε την κόντρα με την εταιρεία.


Εγώ, αντιθέτως, κάποια στιγμή του είπα "Κάνε μου πληρεξούσιο να κάνω εγώ μήνυση στον κύριο Μάτσα για να απελευθερωθείς". Μέχρι σε αυτό το σημείο τον αγαπούσα, να χαλάσω εγώ τη σχέση μου με την εταιρεία για τον στηρίξω.

Και κάποια στιγμή, κάποιοι δημοσιογράφοι τον "τσίγκλησαν" και άρχισε να λέει λόγια για μένα. Αυτό που με πείραξε ήταν ότι έλεγε άσχημα λόγια για τον πατέρα μου, προσέβαλε τον πατέρα μου, τον οποίο εγώ είχα φοβερή αδυναμία. Τον ειδοποίησα μία - δύο φορές και κάποια στιγμή, άνθρωπος είμαι κι εγώ, είπα κι εγώ κάτι. Μετά πήρε φόρα αυτός και άρχισε να λέει χειρότερα.

Αυτό που έκανα εγώ και δεν το γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι έκανα ασφαλιστικά μέτρα να σταματήσει να με βρiζει. Γιατί μετά έβpιζε και την οικογένειά μου και μένα προσωπικά. Πήγα στο δικαστήριο για να σταματήσει να με βρiζει, αυτό ζητούσα. Τελικά δικαστικά δικαιώθηκα και δεν το χρησιμοποίησα καθόλου. Έχω δύο συμβολαιογραφικές πράξεις του Καζαντζίδη, που μου ζητάει συγγνώμη ότι η παρεξήγηση έγινε από εξωγενείς παράγοντες. Φαντάζομαι ότι ο περίγυρός του δημιούργησε αυτό το πρόβλημα...

Μετά την κόντρα δεν ξαναμιλήσαμε. Λίγο πριν πεθάνει είχε ζητήσει να με δει, αλλά δεν πήγα. Πιστεύω πως έκανα λάθος τότε που δεν πήγα... Έπρεπε να πάω...».

Δείτε τη συνέντευξη.



Δείτε online όλα τα Ελληνικά κανάλια πατώντας την εικόνα