Ads 468x60px


------------------------------------------ Ροή δημοσιεύσεων

23/5/20

Η Ράνια Θρασκιά αποκαλύπτει πρώτη φορά για τον "σύμβουλο" Αντώνη Κανάκη

Όσα είπε η Ράνια Θρασκιά για τον Αντώνη Κανάκη

Κοινοποιήστε το στα social media


Στον καναπέ του Dot κάθισε η Ράνια Θρασκιά, η οποία αποκάλυψε για πρώτη φορά στη Νάνσυ Ζαμπετόγλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο ένα περιστατικό με τον φίλο της Αντώνη Κανάκη από την εποχή που δούλευε στο Alter.

«Ήμουν στην ενημέρωση του ΑΝΤ1 εφτά χρόνια. Και μετά όταν μου προτάθηκε να πάω στο Mega και να κάνω το πρωινό με τον Γρηγόρη μού είπαν δύο μαγικά πράγματα, ότι τα σαββατοκύριακα θα κάθομαι και ότι τα καλοκαίρια θα κάνω διακοπές. Είχα να κάνω διακοπές 12 χρόνια. Είχα αναστολές όταν ασχολήθηκα με την ψυχαγωγία. Μου ζητήθηκε να αλλάξω, αλλά δεν μπορούσα να το κάνω. Μετά τα τρία πρώτα χρόνια τους είπα ότι θα φύγω. Παραιτήθηκα από το Mega χωρίς να έχω άλλη πρόταση. Οι ανάγκες μου είχαν αλλάξει κατεύθυνση. Δύο μέρες μετά είχα τρεις πολύ καλές προτάσεις. Και τότε ήρθε το Alter. Μπορεί να είναι αλήθεια ότι ήμουν η πιο ακριβοπληρωμένη παρουσιάστρια», είπε αρχικά η Ράνια Θρασκιά.

«Είχα έναν άνθρωπο να με συμβουλεύει εκείνη την περίοδο, που τώρα μπορώ να το πω, στον οποίο τηλεφώνησα όταν είχα την πρόταση από το Alter μου είπε “ποιο είναι το καλύτερο πράγμα που θες να κάνεις στην τηλεόραση;”, του είπα ότι θέλω να κάνω μια τέτοια εκπομπή ψυχολογίας. “Τι σου λένε; Ότι δεν είναι πολύ εμπορική;”, μου είπε και του είπα ναι. “Πόσα λεφτά θα ήταν, αλλά πες αυτό που ονειρεύεσαι, αλλά όχι αυτό που είναι ρεαλιστικό”. Και του είπα ένα νούμερο και μου λέει “θα ζητήσεις αυτό”. Αυτός ο άνθρωπος είναι ο Αντώνης Κανάκης. Μου έδωσε τρομερή αυτοπεποίθηση, πολύ συγκεκριμένες συμβουλές και αν δεν είχα εκείνον και έναν εξαιρετικό δικηγόρο που μου είχε συστήσει τότε, οπότε πρώτη φορά μπήκα πιο επαγγελματικά να το κάνω», είπε η Ράνια Θρασκιά.

«Από την τηλεόραση με σταμάτησαν. Υπήρξε ένα συμβόλαιο που ακυρώθηκε, όταν εγώ πήγαινα να γεννήσω, ήμουν στο μαιευτήριο και έμαθα ότι το συμβόλαιό μου δεν ισχύει πια, με το Alter», είπε καταλήγοντας η Ράνια Θρασκιά.




Δείτε online όλα τα Ελληνικά κανάλια πατώντας την εικόνα